dijous, 22 d’abril del 2010

Llibres recomanats per aquest Sant Jordi


Hola nens i nenes i nois i noies,

Com que aquest divendres dia 23 d'abril és Sant Jordi i jo visc en una biblioteca, he fet un recull dels llibres que més m'han agradat i dels llibres amb els que he vist als nens i nenes més feliços.

Aquesta és la llista dels llibres que més m'agraden:

EDUCACIÓ INFANTIL:

Contes d'educació emocinal:

La fada Cel!!! Edicions La Valeta
L'escola de fades.
Més de pressa, cargolet!
Tu pots fer-ho, Lyco!
La nina vella de la Raquel.
Elsulls tristos de l'Iris.
Un dibuix molt especial.
La terra de gel.
Una fletxa amb nom de nena.


NOVETATS SANT JORDI 2010:

CICLE INICIAL:

El peix irisat viatja al fons de l'oceà. Marcus Pfister. Ed. Beascoa.
Sota el caixí...una porta. Eulàlia Canal.Ed.Baula.
La perillosa casa horrible.Pablo Albo.Ed. Edebé.
Florentina a l'aguait. Alexander Steffensmeier.Ed.Barcanova.

CICLE MITJÀ:


Tramuntana a la granja. Carles Sala.Ed.Barcanova.
El petit drac coco i les seves aventures. Ingu Siegner.La Galera.
Em venc la mare. Care Santos.Ed.Cruïlla.
Objectiu:colònies.Neus Muños.Ed.Baula.

CICLE SUPERIOR:

Cornèlius i el rebost d'impossibles.Carles Sala.La Galera.
Un contra onze.Santi Baró. Ed.Cruïlla.
Ala de corb i el misteri de la ciutat fantasma. Enric Laurreula.Ed.Baula.
La meva vida és un conte.Janet Tashjan.Ed.Macmillan.